zondag 8 juni 2008

een gescrapt spaarpotje...

ik heb vandaag één spaarpotje gescrapt met 3 magnolia's erop!!! ben er best tevreden mee. leek me wel een leuk idee om aan iemand cadeau te doen. dit is een foto van alle kanten.




en dit is ook weer eens wat anders dan standaard een kaartje maken. ben wel van plan om meer van die spaarpotjes te scrappen!!!


heb ook nog wat 2 kaartjes die ik nog niet heb laten zien. deze heb ik gemaakt voor een klasgenootje van mij die wilde graag alvast een valentijnskaartje omdat ze me volgend jaar niet meer ziet. ze wilde graag een mickey mouse erop.


dit kaartje was voor een wedstrijd op de club van tiets deze wedstrijd is overgens al lang voorbij dus denk dat ik die nu wel op mijn blogje mag plaatsen.

1 opmerking:

Lia zei

mooie creaties heb je gemaakt