donderdag 18 september 2008

friday sketchers...

heb weer een paar kaartjes kunnen maken. de eerste kaart is voor friday sketchers. dit is de sketch:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

verder heb ik nog een schuifkaartje gemaakt. het is een echt herfstkaartje geworden. dit is de kaart dicht:

en dit is de kaart als die open is:

en dan nog 2 simpele kaartjes. de eerste heb ik gemaakt naar een idee op een blog maar ik weet jammergenoeg niet meer op wie zijn blog het was.

en de 2de kaart heb ik voor het eerst ingekleurd met colorbox inktblokjes en een waterpen ( pen met een waterreservoir ) ik vind het er niet al te slecht uit zien. wie nog tips heeft ik hoor het graag.

3 opmerkingen:

Lia zei

schitterende kaartjes en mooi ingekleurd

Anoniem zei

WOW...stunning cards, all so beautiful. I love the Tilda card you have made for FS...thanks for joining us.
Carole ;-)

Riet zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Femke.
liefs Riet.