zondag 16 november 2008

papertake weekly challenge

heb 4 kaartjes gemaakt en ik kan er 3 aan jullie laten zien. de 4de is voor een wedstrijd op de club van tiets en kan ik pas aan het einde van de maand laten zien. van de week vielen mijn kerstmagnolia's op mijn deurmatje dus daar moest ik een kaartje mee maken. de eerste kaart is voor papertake weekly. dit is de sketch:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

de tweede kaart heb ik gemaakt met een oudere sketch van de club van tiets. dit is mijn kaartje geworden. ik gebruik op moment de langwerpige ribbon punch erg graag:

en weer een kerstkaartje. heb deze sketch gebruikt:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

3 opmerkingen:

Riet zei

wat ben je weer heerlijk bezig geweest Femke.
ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden meis.

liefs Riet.

Mrs Mayne zei

These are lovely! Thanks for joining us for the PTW challenge! x

Maria zei

Mooie kaarten Femke!
groetjes Maria