donderdag 26 maart 2009

friday sketchers en whiff of joy...

heey iedereen,
mijn eerste kaartje heb ik gemaakt voor friday sketchers. dit was de sketch van deze week:


en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:


het volgende kaartje heb ik voor whiff of joy gemaakt. dit is de sketch van deze week:

en dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb:

dit simpel kaartje heb ik zelf verzonnen:

en ik heb een kaartje gemaakt met de scraponline van 18 maart op de club van tiets:

en gisteren een kaartje gemaakt met de scraponline op de club van scrapmutsen:

en nog een foto van de kaart met de label ernaast:

9 opmerkingen:

Janny zei

allemaal weer schitterend Femke!

Francien zei

Zoooo... je bent lekker bezig zeg!! stuk voor stuk zijn ze prachtig geworden...mijn favoriet is de laatste..zo.n lief stempeltje en mooie kleurtjes....nou ja...eigenlijk zijn ze allemaal hartstikke mooi!!
Fijn weekend Francien.

Hilde Suykerbuyk zei

hoi femke, mooi je kaartjes!
wat mijn kaartje betreft, die heb ik gewoon van't internet geplukt!
bij you-tube. gewoon doubble slide card intoetsen en hij is gemaakt door ene Dawn deze dame heeft echt heel feel leuke filmpjes met kaarten erop staan, moet je echt een kijkje nemen!
als ik wist hoe je een you-tube filmpje op je blog moest zetten had ik het erbij gezet, maar ik weet niet hoe dat moet!
in elk geval veel kijkplezier en als je klaar bent met het kaartje zie ik het resultaat wel (ha ha)
gr.hilde

Unknown zei

thank you for such a wonderful and so lovely card you have made with my sketch. all cards look so pretty and cute.
hugs, bea

Maria zei

Ha Femke,

Wat een mooie kaarten weer! En ook weer leuke sketches, die ga ik vast ook nog eens gebruiken.

Groetjes Maria

Dena zei

Beautiful cards, all of them!

Riet zei

wowwww Femke,wat een schitterende kaarten heb je gemaakt,
prachtige stempels heel mooi papier.
echt klasse meis.

fijn weekend.
liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je hebt hele leuke kaartjes gemaakt, Femke!
Eén van mijn katten, Charley, is erg onder de indruk van je virtuele kat.
Groetjes van Jacqueline

Krista zei

Wat een prachtige kaartjes Femke!