donderdag 23 april 2009

weer wat kaartjes om te showen...

het eerste kaartje heb ik gemaakt met een oude scraponline op de club van tiets. het afdrukje heb ik van iemand gekregen op clubs:


dit kerstkaartje heb ik gemaakt na een idee uit de cards only. heb het wel iets aangepast. tja wil niet in december me weer zitten heksen. deze stempel heb ik over kunnen nemen van iemand:


dit kaartje gemaakt na de scraponline van tiets haar cluppie van deze week:

een kaartje die ik zelf een beetje verzonnen heb. het afdrukje heb ik een keer gekregen:

en 2 kaartjes met scraponline van de club van scrapmutsen:

komende zaterdag ga ik voor het eerst naar een clubdag toe en dat vind ik best wel een beetje spannend. natuurlijk laat ik het projectje hier zien aan jullie als die af is.

bedankt weer voor het kijken.

7 opmerkingen:

Janny zei

prachtig allemaal weer Femke!

Riet zei

Wowwwww Femke,wat een schitterende kaarten meis,prachtige stempels,mooi papier..
en dan zoveel meis.

Liefs Riet.x

daantje zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt femke echt mooi papiergebruit en leuke stempels.
groetjes
Daantje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gave kaartjes heb je weer gemaakt.
Veel plezier op de clubdag!
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

je hebt weer super je best gedaan erg mooi allemaal

Marga zei

Weer stuk voor stuk geweldige kaartjes Femke.

groetjes Marga

Krista zei

Wat een geweldig mooie kaartjes allemaal Femke!!