zondag 3 mei 2009

3 miss anya kaartjes...

heey iedereen,

afgelopen vrijdag lag de set anya stempels op mijn matje. deze had ik een maand geleden of zo al gereserveerd toen er stond dat ze eind april uit zouden komen. ik vind ze echt super!!! heb er al meteen kaartjes mee gemaakt dit weekend. de eerste kaart is gemaakt tijdens de scraponline van crazy meiden afgelopen vrijdag. dit keer was het een leuke pocket.
dit is de pocket dicht:


dit is de pocket met label. ik ga dit model deze zeker nog een keertje maken:

en nog ff een close up van de label. ik vond het tekstje er helemaal bijpassen:

en op de club van scrapfun een soort van online kaartje maar dan krijg je de maten en heb je 9 dagen de tijd om er iets mee te maken. pas op laatste dag krijg je de echte layout te zien. dit is mijn eigen verzinsel met de maten:

en vandaag lieten ze de layout zien en daar heb ik dit kaartje nog mee gemaakt:

bedankt weer voor het kijken.

ik heb op moment vakantie en ben vrij t/m woensdag dus hopelijk kan ik snel weer wat creaties laten zien.

groetjes femke

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je schitterende kaarten gemaakt Femke,prachtige stempels heel mooi papier.
super weer meis.
ik hoop dat die stempels bij mij ook van de week op de mat liggen,zal wel hoor.
we hebben nog niks hé?

fijne dagen verder.
liefs Riet,

tanja zei

wat een liefje gr tanja

*Ellen* zei

kwijl wat een super stempels ben er gelijk verliefd op oh enne je hebt er super kaartjes mee gemaakt

Carla D zei

Hoi Femke,
Mooie kaartjes hoor!
Geniet van je vrije dagen!

Liefs,
Carla

Janny zei

wat he je weer een superleuke kaarten gemaakt Femke!

Anoniem zei

Superleuk Femke!
Groetjes
Anja

Henriëtte zei

hele leuke kaarten Femke !!!
groetjes Henriëtte

Lian zei

Hoi Femke,

Shop till you drop! Daar hebben we allemaal wel last van als we een hobbywinkel zien ;-) Wat een super leuke kaarten heb je met de stempels gemaakt.
Echt weer eens wat nieuws.

groetjes, Lian

Maria zei

Mooie kaarten Femke! Gave stempels!

groetjes Maria