dinsdag 27 april 2010

finally my cards from a few weeks back...

heey dames,
een paar weken geleden heb ik deze kaartjes gemaakt maare ik kon ze niet eerder laten zien omdat ik mijn kabeltje van mijn camera kwijt was. mijn kabeltje is weer terecht dus hier zijn ze. de eerste heb ik voor janneke gemaakt als bedankje. ik heb een workshop van nellie's choice gebruikt:

hi ladies,
a few week back I made these cards but I couldn't show them yet because my kabel from my camera was lost. well my kabel is back so here they are. my first card is for janneke as a thank you. I used a workshop from nellie's choice:

designpaper: tilda kitchengarden.
stamps: cc design swiss pixie kit.
sentiment: eline.
tools: magic dots, martha steward butterfly punch.


dit zijn een aantal van mijnverhuiskaartjes:
these are some of my moving cards:

designpaper: tilda kitchengarden and flowergarden.
stamp: magnolia.
sentiment: mandy.
tools: martha stewart border punch, nellie's flowerpunches.
embelischments: candydots, key.


nog een babykaartje voor lian en daar heb ik een sketch van marianne design challenge blog gebruikt:
another babycard for lian and I used a sketch from the marianne design challenge blog:


designpaper: eline's babies.
stamp: eline's babies.
sentiment: eline's babies.
tools: creatables, quickutz jacks and photocorner.


en josé was 1 april jarig en daar had ik dit kaartje voor gemaakt. de layout komt uit de cards only:
and 1 april it was josé here birthday and I made this card for here. the layout comes out of the cards only:
designpaper: tilda kitchengarden.
stamp: fairy doodles.
sentiment: fairy doodles.
tools: martha stewart border punch, nellie's flowerpunches.
embelischements: candydots.

een kaartje gemaakt met een sketch van de club van tiets:
a card made with a sketch from the club from tiets:
designpaper: making memories flutter ( doeakit )
stamp: cc design swiss pixie kit.
sentiment: cc design.
tools: nellie's flowerpunches.
embelischments: candydots.



en ik kwam tijdens de verhuizing dit springmalletje weer tegen dus daar moest ik natuurlijk iets mee maken:
and I found this jumpingtemplate when I was moving and of course I needed to make a card with it:
designpaper: papermania sunshine paper pack.
stamp: cc design swiss pixie kit.
sentiment: cc design.
tools: cuttlebug vintage corners, martha stewart butterflypunch.
embelischments: big flower.

en afgelopen week dit kaartje nog gemaakt voor een collega die een communie kaartje wilde. ik heb de sketch van friday sketchers gebruikt:
and last week I made this card for a colleague who wanted a communion card. I used the sketch from friday sketchers:


designpaper: eline's babies.
stamp: digi karensdoodles holy communion set.
sentiment: made in word and means congratulations with your holy communion in dutch.
tools: nellie's flower punches.
embelischments: candydots.
bedankt weer voor het kijken!!!
groetjes femke
thanks for watching again!!!
greetings femke

9 opmerkingen:

Jolara zei

wooow wooow en nog eens woow wat een moois allemaal ! Geweldig.
GR Joyce

José van Oers zei

OOOOOOOOOO Femke,
Allemaal even prachtig. en dan te bedenken dat 2 van de getoonde kaartjes hier bij mij staan te pronken.
Ben blij dat je weer kunt plaatsen want het was maar niks dat er geen kaartjes op je blog kwamen.

Liefs en tot binnenkort.

*Ellen* zei

whow wat een toppertjes allemaal super hoor

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaarten allemaal!

Groetjes, Bea

Angela zei

Zooooo wat een prachtige kaarten allemaal zeg!!!! De bovenste kaart vind ik ook erg leuk met die magic dots!!!!

xxAngela

Riet zei

Ohhh wowwww Femke toch,wat een schitterende kaarten,leuke stempels,prachtig papier.
En wat zijn je verhuis kaartje prachtig.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ze zijn weer super Femke!
Groetjes
Anja

Krista zei

Wouw wat een prachtige kaartjes Femke, helemaal geweldig!! Je verhuiskaartjes zijn ook super, echt de perfecte stempeltjes daarvoor!

Maria zei

Prachtige kaarten Femke, stuk voor stuk!

Ben je al een beetje gesetteld in je huisje en is alles nu een beetje op orde? Misschien wil je nog eens een paar foto's laten zien!