donderdag 17 januari 2013

white and kraft

goede avond allemaal,
omdat alweer witte kaarten misschien wat saai zou worden heb ik dit keer 3 kaarten gemaakt in wit en kraft.
voor de eerste kaart heb ik de stempel en stansset "homespun birdhouse" van MFT gebruikt in combinatie met andere dienamics:

good evening everyone,
white cards again might be getting a bit boring so I made 3 cards in white and kraft.
for the first card I used the "homespun birdhouse"stamp and dieset from MFT  in combination of other dienamics:

 cardstock: white, white pearl, white glitter, 2 colours of kraft.
stamps: MFT "homespun birdhouse"die and stampset.
tools: dienamics, cuttlebug embossingfolders, cheery lynn doily, embossingpowder and heattool.



een kaartje met een layout die ik op pinterest heb gevonden. heb er zelf voor gekozen om de swirls en de vlinders erbij te plakken omdat ik het anders te simpel vond:
a card with a layout I found on pinterest. I choose to ad some swirls and butterflies because otherwise it would be to simpel for me:


 cardstock: white, white pearl, white glitter, kraft.
sentiment: katie pertiet "sentiment circles".
tools: dienamics, nestabilities, embossingpowder and heattool.


en een simpele sterkte/condoleance kaart:
and a simple hold on/ condolence card:

cardstock: white, white pearl, white glitter, kraft.
sentiment: noor design and it means "a comforting word".
tools: dienamics, creatables, embossingpowder and heattool.


dienamics I have used:





14 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtig kaartje! Heel mooi dat witte en kraft papier!

Groetjes Natasja

Tinie zei

Wauw, wat een mooie kaarten!! Prachtig gedaan!
groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Super, Femke.
Vooral die bovenste kaart met het vogelhuisje vind ik echt geweldig mooi.

groet van Yvonne Rijk.

Nicole zei

Stuk voor stuk schitterend Femke en heel stijlvol!!! Liefs, Nicole

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een mooie combinatie dat craft met wit zou ik zelf niet op komen .
Heel mooi allebei.
liefs Rianne

Alina zei

wow, wat zijn ze mooi, Femke, geweldig die combinatie!

Zw@@n zei

Wat een geweldige kaarten weer, Femke. Mooie kleurencombi.
Liefs, Wilma

Yolanda zei

Wat heb je weer een mooi stel kaarten gemaakt Femke! Stuk voor stuk plaatjes. Groetjes Yolanda

Joke zei

Wat een prachtige kaarten mooi dat kraft met wit gecombineerd.
groetjes Joke

Claudia zei

Wauw wat prachtig allemaal dat craft met wit. Helemaal super!

Groetjes, Claudia

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaartjes ! helemaal top ! ik ben fan ! de eerste vind ik superzzzzz !
grtjs, martina
x

Kim zei

Prachtige combinatie dat wit met dat kraft. Schitterend!
Groetjes Kim

angeleef zei

Of hoe je er in slaagt om met bijna niets geweldig mooie en fantastische kaarten te maken! Kan het nog beter?
Groetjes
**Evi**

Krista zei

Wat een geweldig mooie kaarten weer Femke!!

Groetjes Krista