dinsdag 10 september 2013

2 bright washi tape cards!!!


goede avond allemaal,
vandaag heb ik 2 neon washi tape kaartjes om te laten zien. de eerste is geinspireerd door dit kaartje op pinterest maar dan met mijn eigen draai eraan:

good evening everyone,
today I have 2 neon washi tape cards to show you. the first one is inspired by this card on pinterest but with my own twist to it:

 cardstock: white, yellow, pink.
washi tape: hema.
stamps: MFT "right on target".
tools: MFT dienamics.




en een kaartje gemaakt met deze sketch die ik op pinterest tegen kwam:
and a card made with this sketch I found on pinterest:

pagemaps

cardstock: white, yellow, black.
washi tape: hema.
sentiment: noor design and it means "congratulations with your birthday" in dutch.
tools: MFT dienamics.










4 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Wat een onwijs leuke kaartjes zijn!

Groetjes, Natasja

De hobbydroom zei

Wauw!! Wat zijn ze leuk allebei :) ook echt helemaal ons ding! bedankt voor je inspiratie

Lieve groetjes, De hobby droom

Sylvia zei

Femke, de bovenste kaart kan aan twee challenges mee doen he, CAS-ual Fridays en The Friday mashup :). Misschien nog ff handig om die te linken aan je berichtje. Zou anders zonder zijn toch. Wie weet win je nog wat ;).

martina's kaartjes zei

hey femke ! helemaal toppie ! effe checken, je bent verdwenen als volger op mijn blog, kijk je even na, wil je ? ik denk dat blogger weer kuren heeft =)
grtjs, martina
x