donderdag 29 oktober 2015

More landscape cards.

Goede morgen allemaal,
ik heb weer een aantal landschapkaartjes gemaakt. 1 vergelijkbaar met de eerdere versies die ik gemaakt heb en 2 die net even anders zijn.

Good morning everyone,
I made more landscape cards. 1 is simelar like the ones before and 2 that are a little bit different.

Ik heb een Hollands landschapje op de eerste kaart. Ik weet niet precies wat het gene op de achtergrond moet voorstellen maar ik vond het op een brug lijken waardoor ik een sloot op mijn kaart verwerkt heb. De molens waren nog het meeste werk om al die laagjes goed te krijgen:
I made a Dutch landscape op my first card. I'm not sure what the thing in the background is but to me it looked like a bridge so I created a ditch op my card. I had the most work with the windmills to get the layers right:

Cardstock: kraft, white, white pearl, 3 tones of green, light blue, brown, silver mirror.
Tools: mft dienamics " stitched snowdrifts, blueprints 8", marianne design " Holland horizon, windmill, forest", Memorybox "clouds".  






Cardstock: kraft, white pearl, white glitter, 4 tones of green, brown, silver mirror, light blue.
Tools: mft dienamics " snowdrifts, inside out stitched rounded square stax", Yvonne Creatief "mountain", Leane Design "castle, hill town", Marianne Design "forest".




 Cardstock: kraft, white pearl, white glitter, 4 tones of green, brown, silver mirror, light blue.
Tools: mft dienamics " snowdrifts, inside out stitched rounded square stax", Yvonne Creatief "mountain", Marianne Design "forest, deer",impression opsession "grazing deer".





Bedankt voor de lieve reacties op mijn moeders verjaardagskaartje!!!

Thank you for the sweet comments on my mums birthday card!!!





5 opmerkingen:

Mariken zei

Wat zijn ze mooi Femke, echte 'kijk' kaartjes!!

Margot zei

Supermooie doorkijkjes!

Miranda V zei

Jee, dat zijn nog eens 3d kaarten, geweldige doorkijkjes!!!

Elly zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik dacht...ik zal ook eens bij jou gaan kijken.... ben helemaal verliefd op je scenerykaarten...GEWELDIGGGGG!!!Heb ze al opgeslagen op mijn Pinterestpagina :-) Ben helemaal geinspireerd , dus ga zeker ook een keer zoiets proberen.

groetjes, Elly

mieke zei

Wauw, Femke, wat maak jij gave kaartjes. Kwam je tegen op Pinterest , maar gelijk een kijkje genomen en volger geworden. Je hebt mij al flink geïnspireerd !!!

Mieke