zondag 26 oktober 2014

be strong card

goede middag allemaal,
vorige week vroeg mijn moeder om een vrolijke sterkte kaart en deze is het geworden. omdat ik nog in een kaartendip zat heb ik de kaart vrij simpel gehouden:

good afternoon everyone,
last week my mum asked me for a cheerful be strong card and this is the one I made. because my crafting mojo wasn't back yet I kept the card simple:

cardstock: white, kraft, green.
designpapers "echo park "stripes and dots".
tools: MFT dienamics "vertical strips, high rise alphabet", cheery lynn "swirl", nellie snellen "blossom punch".
embelischments: pearls.


dienamics used:
 


bedankt voor de lieve reacties op mijn zwarte beer landschap kaart!!!
thank you for the sweet comments on my black bear landscape card!!!

6 opmerkingen:

Mariken zei

Hey Femke, prachtige kaart is dit! En je berenkaarten zijn ook al zo geweldig leuk! En zo'n dip...dat ken ik...niet fijn en gaat over hoor!
Fijne dag, Mariken

Anoniem zei

Dit is wel een hele mooie simpele kaart hoor Femke. Prachtig gedaan, echt een mooie kaart om iemand sterkte te wensen.
Groetjes Joke

Miranda V zei

Prachtig! Mooie zachte kleuren, heel passend ook met de lieve bloemen erbij. Aan deze kaart is niet te zien dat je een dip hebt hoor! Maar de inspiratie komt vanzelf wel weer, en als je in de tussentijd van deze mooie 'simpele' kaarten maakt hoef jij je ook geen zorgen te maken. ;-)

Marleen zei

Ontzettend mooie kaart Femke.
Groetjes, Marleen

anita01 zei

Schitterend mooi, en het blommetje is me lief...zo klein ken ik ze niet.

Warme groetjes,
Anita

angeleef zei

Wauw een vrolijke sterkte kaart. Begin er maar aan! Je hebt het in ieder geval prachtig tot een mooi einde gebracht.
Groetjes
**Evi**